tank weighing system

به بیان ساده تر هر نوع مخزن ، تانکر ، میکسر و… را که به عنوان مخزن میشناسیم و نیاز به وزن کردن در آنها ضروری است را توزین مخزن گویند.ملاحظات دقیق طراحی باعث رسیدن به یک سیستم توزین دقیق با قابلیت تعمیر ونگهداری وعمل کردی خوب خواهد شد. سیستم توزین مخزن جهت کنترل دقیق ورودی و خروجی انواع مخازن استفاده می شوند و کلیه محصولاتی که در مخازن نگهداری می شوند با این سیستم قابل توزین و کنترل می باشند. در این سیستم قابلیت تعریف فرمول های ترکیب مواد میسّر می باشد.

بخش های اصلی سیستم توزین مخزن عبارتند از:

نشاندهنده وزن (Indicator)

جانکشن باکس (Junction Box)

لودسل (Load Cell)

مهمترین اصل در دسته بندی سیستمهای توزین شناخت نحوه به کار گیری سیستم میباشد که در انتخاب لودسل مناسب تاثیر گذار است.از اصول مهم در ارتباط با توزین مخازن شرایط محیطی مخزن ، نوع مخزن ، وزن مخزن ، تعداد پایه ها ، ظرفیت مخزن و… میباشد که بر اساس موارد ذکر شده میتوان توزین دقیق و موثری داشت

توزین مخزن به کمک لودسل می تواند در بسیاری از فرآیند های صنعتی نیاز شود و معمولا روش بسیار ارجح نسبت به دیگر روش های اندازه گیری می باشد. در این روش نوع ماده، چگالی یا دما تاثیری در نتایج به دست آمده ندارد و نتایج بسیار دقیق هستند. نکته دیگر عمر بالای این سیستم ها می باشد. در صورت طراحی مناسب، لودسل ها عمر طولانی چند دهه ای خواهند داشت و فقط باید به طور سالیانه لودسل ها و نمایشگر یا ترانسمیتر ها ی آن کالیبره شوند. کالیبراسیون محصولات ما بسیار ساده است و وجود دفترچه راهنمای فارسی بر سادگی آن خواهد افزود.

طراحی تعداد و نوع لودسل توزین مخزن ابتدا به شکل مخزن بستگی دارد. اما به طور معمول از یک تا شش لودسل در زیر یا کمر مخزن استفاده می شود. لودسل های فشاری و خمشی برای توزین مخزن، سیلو و تانک در اولویت هستند و طریقه نصب لودسل ها و انتخاب تجهیزات نصب مانند مانتینگ ها ممکن است نیاز به مشاوره های فنی داشته باشد. می توانید قبل از اجرا از مشاوره های ما بهره مند شوید.

1-(1)(1)
1-(1)
1-(2)
1-(3)
1-(5)
1-(6)